SuperOffice har to salgsavdelinger. Som AM vil du jobbe med å utvikle din dedikerte portefølje som er direkte kunder av SuperOffice. Som PAM vil du jobbe med salg via vårt landsdekkende partnernettverk. Her vil du jobbe med å drive salg og markedsaktiviteter gjennom våre forhandlere.
Ditt kommersielle ansvar innebærer å kartlegge og videreutvikle kunder og partnere, slik at de når sine mål og oppnår lønnsomhet ved å satse på SuperOffice.
Du vil jobbe med spennende prosjekter og ha et viktig ansvarsområde som inkluderer:
- Kommersielt ansvar for oppfølging av våre kunder og partnere, hvor du forvalter egen portefølje.
- Være en verdiøkende sparringspartner for den eller de partnerne du får ansvar ovenfor.
- Fasilitere/lede workshops med kunder hvor vi tegner arbeidsprosesser og råder kunder ift utnyttelse og mål med en CRM løsning.
- Formidle forretningsmodeller og forretningsforståelse.
- Bidra aktivt i utviklingen av SuperOffice som CRM system.
- Begge stillingene innebærer budsjettansvar.
Kompetansen vi ser etter:
Vi søker deg som er resultatorientert, selvstendig, utadvendt, strukturert med gode relasjonsbyggende egenskaper. Du besitter strategiske og analytiske evner som gjør at du har en helhetlig markeds- og forretningsforståelse. Salgskompetanse fra virksomhetskritiske løsninger (CRM, ERP portaler eller lignende) og leveranseerfaring av avanserte IT-løsninger, er et klart pluss. Liker du høyt tempo og oppnår gode resultater gjennom målrettet innsats, er dette jobben for deg. Du har god IT-forståelse og gjerne høyere utdanning innen økonomi, markedsføring eller tekniske fag. Praktisk erfaring kan veie opp for eventuelt manglende utdannelse.
Er du den rette, kan vi tilby deg utfordrende og spennende oppgaver innenfor et område hvor vi er ledende i Europa. Vi vil kunne tilby faglig og personlig utvikling for den riktige personen, samt konkurransedyktige betingelser. Det vil bli utstrakt kundekontakt og noe reisevirksomhet i din nye jobb.