Vi opplever eventyrlig vekst og da trenger vi enda flere "kundeglade" og kompetente kundespesialister for å nå vårt mål om å bli best på kundetilfredshet
Customer Success Consultant blir en del av svært kompetente team og jobber i det interne skjæringspunktet mellom salg og operation/drift. CSC får ansvaret for at Helthjem Netthandels største kunder er på topp når det gjelder kundetilfredshet. Du blir den som løser utfordringer kundene står overfor og svarer på spørsmålene som blir stilt. Det er du som kjenner verdikjeden som din egen bukselomme og kan gi de største kundene de beste rådene fordi du kjenner dem like godt.
Du er av natur en som liker å hjelpe til og tenker at kundetilfredshet er den viktigste veien til suksess. Vi ønsker oss en kandidat med gode kommunikasjonsegenskaper, en troverdig person som gjennom kunnskap skaper tillit internt og eksternt. Du har kanskje erfaring fra logistikk og distribusjonsløsninger/tjenester og kjenner e-handelsmarkedet. Det viktigste for oss er at du har lett for å sette deg inn i og raskt forstå og løse komplekse problemstillinger som du enkelt kan formidle videre til våre største kunder. Vi tenker du er strukturert i din måte å løse oppgaver på, er fleksibel og tar tak der det trengs. Miljøet i Helthjem Netthandel preges av tempo, gründerskap og innovasjon, et høyt akademisk nivå, mye humor, stor takhøyde og åpenhet mellom ansatte. Det er også viktig at vår nye Customer Success Consultant faller godt inn i miljøet og bidrar aktivt som en drivende og motiverende kraft.
Dette blir dine ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
- Ansvarlig for drift av Helthjem Netthandels største kunder
- Implementere og følge opp Helthjem Netthandels største kunder i verdikjeden
- Utarbeide kundeanalyser/behovsanalyser og løsningsforslag i samarbeid med Key Account Managere
- I samarbeid med Key Account Managere og Operations, sørge for kundepleie i «verdensklasse»
- Tett kontakt med internt støtteapparat som; Operations, Marketing og forretningsutvikling
- Initiere og sikre nødvendig kunnskapsoverføring til relevante interne og eksterne partnere/kunder
- Bidra til utvikling av selskapets produkter og tjenestetilbud
Og dette regner vi med at du har med deg i bagasjen:
- Høyere relevant merkantil utdannelse/Bachelor/Masternivå (marked/økonomi/logistikk)
- Sterk realkompetanse, med erfaring fra komplekse prosesser innen logistikk eller e-handel, kan kompensere for formell kompetanse
- 1- 4 års relevant erfaring
- Digital og teknisk interesse samt god kunnskap og vant bruker av dataverktøy, databehandling og analyse
- Erfaring med prosjektledelse
- Vant til å sette seg inn i komplekse problemstillinger og omsette dette til forståelig adferd
- Flink kommunikator, også engelsk
- En fagperson som er vant til å snakke prosess og setter kunden i fokus
- Oppfatter seg som smart og setter seg raskt inn i nye komplekse problemstillinger, alltid med et smil om munnen
Og dette tilbyr vi deg:
Du tilbys en nøkkelstilling i et Schibsted eiet gründerselskap. Selskapet opplever et veksteventyr innen pakkelogistikk og vi ønsker deg med på vinnerlaget. At vi også leverer teknologisk distribusjonslogistikk i verdensklasse går hjem hos våre kunder. Hos oss er det fullt trykk og vi lover deg spennende og hektiske dager. Du kommer til et miljø hvor vi er opptatt av å lære av hverandre, ta vare på hverandre og ha det gøy sammen.